0
0

Retur Produs

>
Retur Produs

Nu esti multumit de produs, sau consideri ca nu corespunde cu nevoile/asteptarile tale?
Nici o problema, poti returna produsul in termen de 14 zile de la primire, fara a invoca un motiv conform OUG nr. 140/28/12/2021
Completează formularul de mai jos în termen de maxim 14 zile.
Ai primit produsul defect sau deteriorat ori coletul este incomplet, lipseste un produs sau accesorii?
Faceti notificarea in scris la adresa de e-mail office@raytoys.ro in termen de maxim 48 de ore de la receptia coletului,indiferent de zilele lucratoare sau nelucratoare.
Orice sesizare referitoare la produs defect/deteriorat/lipsa sau cu piese lipsa, nu va fi luata in considerare dupa cele 48 ore de la receptionarea coletului.
Atentie:verificati coletele la venirea curierului sa nu aiba urme vizibile deteriorate exterioare,daca coletul este deteriorat/taiat/rupt refuzati de fata cu curierul si ne puteti contacta telefonic sau pe mail pentru sesizare.
MENȚIUNI:

  • Orice produs livrat in folii sigilate, sau in ambalaj special ce odata rupt nu mai poate fi refacut trebuie returnat asa cum a fost livrat.
  • Nu se accepta la retur produse ce au fost desigilate din folii sau ambalaje speciale ce nu pot fi reconstituite.
  • Din motive de igiena anumite produse nu se accepta la retur: olite, jucarii de dentitie desigilate, covorase de joaca desigilate.
  • Pentru situatia in care sesizarea nu s-a transmis in timpul precizat mai sus, vom analiza situatia in functie de caz si va vom transmite variante de solutionare.
  • Returnarea totala/parțiala a produselor aflate in oferta *Transport gratis la comenzile de 300 lei *atrage după sine pierderea gratuității transportului in funcție de modalitatea de plata Cash/ card!

PROCEDURA DE RETUR
1.
 Dacă te-ai hotărât să returnezi produsul/produsele, te rugăm să completezi formularul de retur ce se regăsește în partea de jos a paginii dar nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii coletului. Te rugăm sa incluzi toate datele necesare precum nr. comenzii, numele complet, adresa de e-mail, contul IBAN sau nr. de telefon pentru a soluționa în timp util cererea de retur. 
Exceptie fac comenzile achitate cu cardul pe site, unde nu este nevoie de datele bancare;
2. Ambaleaza produsul/produsele asa cum le-ai primit sau similar inclusiv produsele cadou. Te rugam nu trimite produsul/produsele fara ambalaj exterior, direct in cutiile de produs, cu etichete ale curierului lipite, etc – ne rezervam dreptul de a refuza astfel de retururi, si veti achita atat transportul tur cat si retur. ATENTIE! Curierul nu are obligatia de a ambala coletul, este responsabilitatea dvs, chiar si in cazul unui produs defect, deteriorat!
3. Expediaza coletul prin orice firma de curierat doresti, cu mentiunea ca livrarea trebuie sa se efectueze la adresa furnizata de noi. Nu trimiteti colete prin servicii standard de Posta, nu ridicam colete din oficii postale sau puncte de livrare. Coletul trebuie sa fie livrat la adresa specificata de noi!
4. Imediat dupa receptie si verificare se va storna suma aferenta. Pentru a evita orice neconcordante in ceea ce priveste livrarea coletului de retur catre noi, va rugam ca in momentul in care returnati unul sau mai multe produse achizitionate de pe site-ul Raytoys.ro, sa scrieti pe coletul de retur:

  • Numarul Comenzii,
  • Numele dumneavoastra
  • Adresa dumneavoastra

ADRESA PENTRU RETUR

S.C. RAYTOYS ONLINE S.R.L.
Strada Mărului, Nr. 12-14, Bloc 1, Satul Fundeni, Comuna Dobroești, Județul Ilfov.
COSTURI DE EXPEDIERE
– Taxa de transport a returului o achitati dvs direct la curierul cu care alegeti sa returnati coletul.
– Taxa de transport initiala se va returna doar in cazul in care aceasta este evidentiata pe factura de achizitie, respectiv ati ales livrarea noastra standard – Curier Plata Online; in cazul in care optati pentru alta modalitate de livrare ( respectiv Curier Plata Ramburs ) taxa
se incaseaza direct de catre firma de curierat, fiind emisa chitanta de catre agentul curier, valoarea neputand fi rambursata – un serviciu deja prestat;
Va rugam nu trimiteti colete cu ramburs, vor fi refuzate!
Produsele neconforme/deteriorate/livrate gresit/cu vicii ascunse/defecte se pot returna pentru a fi inlocuite, reparate, aduse la conformitate (dupa caz) fara nici un cost. In aceste cazuri noi vom suporta toate cheltuielile de expediere, reparare, inlocuire, livrare catre dvs, etc.Daca inlocuirea sau remedierea, aducerea la conformitate a produsului nu este posibila
intr-un termen rezonabil ce nu poate sa depaseasca 15 zile de la receptia produsului in depozitul nostru, vom storna toate sumele incasate, inclusiv costurile initiale de livrare.
IMPORTANT!
Va rugam ambalati produsele pe care doriti sa le returnati conform conditiilor impuse de firma de curierat cu care veti returna coletul.
Responsabilitatea in ceea ce priveste ambalarea coletului retur va apartine in totalitate. In cazul in care coletul retur soseste deteriorat ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestuia sau, in cazul in care ambalajul exterior nu are urme vizibile de deteriorare dar produsul/produsele din interior sunt deteriorate fizic, vom refuza acceptarea returului si va vom re-expedia pe cheltuiala dvs coletul retur.
Va rugam sa ambalati corespunzator produsul.
Asigurati-va ca acesta este protejat pe parcursul transportului.
– Nu lipiti etichete direct pe ambalajul produsului;
– Nu lipiti banda adeziv pe ambalajul produsului.
Verificati conditiile de ambalare ale firmei de curierat cu care alegeti sa returnati produsul.
In cazul in care coletul de retur ajunge deteriorat, produsul din interiorul coletului ajunge deteriorat, nu ne asumam responsabilitatea si este posibil sa refuzam returul.
Dreptul la returnare nu inseamna ca aveti drept de utilizare a produselor, ci doar sa le inspectati cum ati face-o intr-un magazin fizic.
In cazul in care ati returnat cu un produs cu urme vizibile de utilizare, fara accesorii sau ambalaje ce fac parte integranta din produs, ne rezervam dreptul de a deduce o suma din valoarea produsului, pentru readucerea la starea initiala sau vanzarea ca produs resigilat.

Termenul de rambursare a sumelor este de 14 zile de la data la care ati transmis solicitarea de retur, cu conditia ca produsul sa ajunga la noi in acest termen. In cazul in care produsul nu ajunge in acest termen, returul este refuzat.

Perioada de retragere/retur expira dupa 14 zile calendaristice incepand din ziua in care ati intrat in posesia produsului de la curier!


Start typing and press Enter to search

Cosul de cumparaturi
No products in the cart.