Retur Produs

>
Retur Produs

Nu esti multumit de produs, sau consideri ca nu corespunde cu nevoile/asteptarile
tale?
Nici o problema, poti returna produsul in termen de 14 zile de la primire, fara a invoca
un motiv!
Ai primit produsul defect sau deteriorat ori coletul este incomplet, lipseste un produs
sau accesorii? Anunta-ne in scris prin e-mail sau completand formularul de mai jos in
termen de maxim 48 ore de la primirea coletului. Orice sesizare referitoare la
produs defect/deteriorat/lipsa sau cu piese lipsa, nu va fi luata in considerare dupa
scurgerea celor 48 de ore de la receptionarea coletului. E-mailul il puteti trimite si in
zilele nelucratoare.
Mentiuni:
Orice produs livrat in folii sigilate, sau in ambalaj special ce odata rupt nu mai poate fi
refacut, trebuie returnat asa cum a fost livrat.
Nu se accepta la retur produse ce au fost desigilate din folii sau ambalaje speciale ce
nu pot fi reconstituite.
Din motive de igiena anumite produse nu se accepta la retur: olite, jucarii de dentitie
desigilate, covorase de joaca desigilate.
Pentru situatia in care sesizarea nu s-a transmis in timpul precizat mai sus, vom
analiza situatia in functie de caz si va vom transmite variante de solutionare.
Procedura de retur este simpla:
1. Completeaza formularul de retur de mai jos imediat dupa ce ai hotarat sa returnezi
produsul, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii coletului, daca nu esti
multumit de produs; nu mai tarziu de 48 ore de la data primirii coletului in cazul in
care exista vicii evidente de functionare/fabricatie.
2. Dupa completarea formularului vei primi raspunsul nostru cu datele necesare
expedierii coletului.
3. Ambaleaza produsul/produsele asa cum le-ai primit sau similar.
4. Expediaza coletul prin orice firma de curierat doresti, cu mentiunea ca livrarea trebuie
sa se efectueze la adresa furnizata de noi. Nu trimiteti colete prin servicii standard de
Posta, nu ridicam colete din oficii postale sau puncte de livrare. Coletul trebuie sa fie
livrat la adresa specificata de noi!
5. Imediat dupa receptie si verificare se va storna suma aferenta.
Pentru a evita orice neconcordante in ceea ce priveste livrarea coletului de retur
catre noi, va rugam ca in momentul in care returnati unul sau mai multe produse
achizitionate de pe site-ul Raytoys.ro, sa scrieti pe coletul de retur:

  • Numarul Comenzii,
  • Numele dumneavoastra
  • Adresa dumneavoastra

Va rugam completati aceste detalii intr-un mod lizibil, si va rugam sa ne transmiteti pe
e-mail denumirea firmei de curierat cu care expediati coletul si numarul coletului
(acesta se gaseste pe chitanta primita de la agentul curier ).
PENTRU A SOLICITA RETURUL VA RUGAM COMPLETATI FORMULARUL DE
RETUR DE MAI JOS SAU TRIMITETI SOLICITAREA PE E-MAIL LA
ADRESA: office@raytoys.ro

Taxa initiala de livrare se va returna in valoare egala cu valoarea celui mai ieftin
tip de livrare oferita de magazinul nostru.
Atentie!
Taxa de transport a returului o achitati dvs direct la curierul cu care alegeti sa
returnati coletul.
In cazul in care trimiteti prin DPD Curier sau NEMO ( colaboratorii nostri ) cu plata
transportului la noi, taxa va fi 25 lei, iar pentru km suplimentari se va taxa 1 lei/km! Va
rugam sa va informati cu atentie referitor la taxele de transport.
Va rugam nu trimiteti colete cu ramburs, vor fi refuzate!

    Va rugam ambalati produsele pe care doriti sa le returnati conform conditiilor
    impuse de firma de curierat cu care veti returna coletul.
    Responsabilitatea in ceea ce priveste ambalarea coletului retur va apartine in
    totalitate. In cazul in care coletul retur soseste deteriorat ne rezervam dreptul de a
    refuza receptia acestuia sau, in cazul in care ambalajul exterior nu are urme vizibile
    de deteriorare dar produsul/produsele din interior sunt deteriorate fizic, vom refuza
    acceptarea returului si va vom re-expedia pe cheltuiala dvs coletul retur.

    Va rugam sa ambalati corespunzator produsul.
    Asigurati-va ca acesta este protejat pe parcursul transportului.
    – Nu lipiti etichete direct pe ambalajul produsului;
    – Nu lipiti banda adeziv pe ambalajul produsului.
    Verificati conditiile de ambalare ale firmei de curierat cu care alegeti sa returnati
    produsul.
    In cazul in care coletul de retur ajunge deteriorat, produsul din interiorul coletului
    ajunge deteriorat, nu ne asumam responsabilitatea si este posbili sa refuzam returul.
    Dreptul la returnare nu inseamna ca aveti drept de utilizare a produselor, ci
    doar sa le inspectati cum ati face-o intr-un magazin fizic.
    Ne rezervam dreptul de a refuza produsele returnate desigilate, in ambalaje
    deteriorate, rupte, cu piese lipsa sau urme de uzura – conditii aplicate individual sau
    cumulativ in functie de situatie. Dreptul de retur nu implica dreptul de utilizare.

    Start typing and press Enter to search

    Cosul de cumparaturi

    Niciun produs în coș.