Retur Produs

>
Retur Produs

Nu esti multumit de produs, sau consideri ca nu corespunde cu nevoile/asteptarile
tale?
Nici o problema, poti returna produsul in termen de 14 zile de la primire, fara a invoca un motiv!
Ai primit produsul defect sau deteriorat ori coletul este incomplet, lipseste un produs sau accesorii?
Anunta-ne in scris prin e-mail sau completand formularul de mai jos in termen de maxim 48 ore de la primirea coletului.
Orice sesizare referitoare la
produs defect/deteriorat/lipsa sau cu piese lipsa, nu va fi luata in considerare dupa scurgerea celor 48 de ore de la receptionarea coletului. E-mailul il puteti trimite si in zilele nelucratoare.

Mentiuni:

Orice produs livrat in folii sigilate, sau in ambalaj special ce odata rupt nu mai poate fi
refacut, trebuie returnat asa cum a fost livrat.

Nu se accepta la retur produse ce au fost desigilate din folii sau ambalaje speciale ce nu pot fi reconstituite.
Din motive de igiena anumite produse nu se accepta la retur: olite, jucarii de dentitie desigilate, covorase de joaca desigilate.
Pentru situatia in care sesizarea nu s-a transmis in timpul precizat mai sus, vom
analiza situatia in functie de caz si va vom transmite variante de solutionare.

Procedura de retur este simpla:

1. Scrieti un email la adresa office@raytoys.ro imediat dupa ce te-ai hotarat sa returnezi
produsul, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii coletului. Te rugam sa incluzi in
email urmatoarele informatii:
– Numarul comenzii;
– Motivul returului;
– Optiunea pentru rambursarea contravalorii produsului sau inlocuire, schimb;
– In cazul in care optezi pentru rambursarea sumei, numarul de cont bancar si titularul.
Exceptie fac comenzile achitate cu cardul pe site, unde nu este nevoie de datele
bancare;

2. Ambaleaza produsul/produsele asa cum le-ai primit sau similar. Te rugam nu trimite
produsul/produsele fara ambalaj exterior, direct in cutiile de produs, cu etichete ale
curierului lipite, etc – ne rezervam dreptul de a refuza astfel de retururi, si veti achita atat
transportul tur cat si retur. ATENTIE! Curierul nu are obligatia de a ambala coletul, este
responsabilitatea dvs, chiar si in cazul unui produs defect, deteriorat!

3. Expediaza coletul prin orice firma de curierat doresti, cu mentiunea ca livrarea trebuie
sa se efectueze la adresa furnizata de noi. Nu trimiteti colete prin servicii standard de
Posta, nu ridicam colete din oficii postale sau puncte de livrare. Coletul trebuie sa fie
livrat la adresa specificata de noi!

4. Imediat dupa receptie si verificare se va storna suma aferenta.
Pentru a evita orice neconcordante in ceea ce priveste livrarea coletului de retur
catre noi, va rugam ca in momentul in care returnati unul sau mai multe produse
achizitionate de pe site-ul Raytoys.ro, sa scrieti pe coletul de retur:

  • Numarul Comenzii,
  • Numele dumneavoastra
  • Adresa dumneavoastra
Adresa pentru retur: Str.Marului nr.12-14, Comuna.Dobroesti, Județ Ilfov
PENTRU A SOLICITA RETURUL VA RUGAM TRIMITETI SOLICITAREA PE E- MAIL LA ADRESA:
office@raytoys.ro
In subiect mentionati: RETUR COMANDA “nr. de comanda”
Puteti de asemenea sa transmiteti solicitarea intr-un reply la emailul receptionat de la noi cu datele comenzii
Costuri de expediere
– Taxa de transport a returului o achitati dvs direct la curierul cu care alegeti sa returnati coletul.
– Taxa de transport initiala se va returna doar in cazul in care aceasta este evidentiata pe factura de achizitie, respectiv ati ales livrarea noastra standard – Curier Plata Online; in cazul in care optati pentru alta modalitate de livrare ( respectiv Curier Plata Ramburs ) taxa se incaseaza direct de catre firma de curierat, fiind emisa chitanta de catre agentul curier, valoarea neputand fi rambursata – un serviciu deja prestat;
Va rugam nu trimiteti colete cu ramburs, vor fi refuzate!

Produsele neconforme/deteriorate/livrate gresit/cu vicii ascunse/defecte se pot returna pentru a fi inlocuite, reparate, aduse la conformitate (dupa caz) fara nici un cost. In aceste cazuri noi vom suporta toate cheltuielile de expediere, reparare, inlocuire, livrare catre dvs, etc.
Daca inlocuirea sau remedierea, aducerea la conformitate a produsului nu este posibila intr-un termen rezonabil ce nu poate sa depaseasca 15 zile de la receptia produsului in depozitul nostru, vom storna toate sumele incasate, inclusiv costurile initiale de livrare.

IMPORTANT!
Va rugam ambalati produsele pe care doriti sa le returnati conform conditiilor impuse de firma de curierat cu care veti returna coletul.
Responsabilitatea in ceea ce priveste ambalarea coletului retur va apartine in totalitate. In cazul in care coletul retur soseste deteriorat ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestuia sau, in cazul in care ambalajul exterior nu are urme vizibile de deteriorare dar produsul/produsele din interior sunt deteriorate fizic, vom refuza acceptarea returului si va vom re-expedia pe cheltuiala dvs coletul retur.

Va rugam sa ambalati corespunzator produsul.
Asigurati-va ca acesta este protejat pe parcursul transportului.
– Nu lipiti etichete direct pe ambalajul produsului;
– Nu lipiti banda adeziv pe ambalajul produsului.
Verificati conditiile de ambalare ale firmei de curierat cu care alegeti sa returnati produsul.
In cazul in care coletul de retur ajunge deteriorat, produsul din interiorul coletului ajunge deteriorat, nu ne asumam responsabilitatea si este posibil sa refuzam returul.

Dreptul la returnare nu inseamna ca aveti drept de utilizare a produselor, ci doar sa le inspectati cum ati face-o intr-un magazin fizic.
In cazul in care ati returnat cu produs cu urme vizibile de utilizare, fara accesorii sau ambalaje ce fac parte integranta din produs, ne rezervam dreptul de a deduce o suma din valoarea produsului, pentru readucerea la starea initiala sau vanzarea ca produs resigilat.

Start typing and press Enter to search

Cosul de cumparaturi

Niciun produs în coș.